Alkoholové děti

28. listopadu 2009 v 15:19 | Edie |  Tvrdá realita
Projíždim bez cílně netem a najednou se mi objeví na monitu zajímavej článek. Je o alkoholu. Slečna píše, že ona sama nepije, a že nechápe, ty který pijou. Že si tim jenom ubližujou. Hrdinství neni poblít všechno v dosahu, píše.
Nemůžu souhlasit. Alespoň ne s tím, že alkohol je nechutná věc. Já sama piju. A co má bejt? Nemusí mě chápat. Já taky nechápu jí. I když si zaslouží trochu obdivu za to, že v dnešní době nepije, když vezmete v úvahu fakt, že dneska se sexem začíná v 13 a s chlastem ještě dřív. A když někomu řeknete, že nepijete, tak si o vás asi nemyslí, že jste normální. Ale má pravdu, že poblít všechno v místnosti a pak se s tim vytahovat je..celkem nechutný. Ale když to přeženete, tak se nikdo nemůže divit, že právě nečtete Bibli a nekážete.. Jestliže začínáte pít jenom proto abyste byly cool a in, tak je to ubohý, v tomhle se slečnou souhlasim. Komentáře jsou vesměs takový, že s ní naprosto souhlasí a přidávaj svý zkušenosti. Nebudu se dělat. Takový lidi..no moc jim nerozumim (ale je to jejich věc). Je jasný, že se třeba nepotřebuju na každý párty ožrat jako prase ale tak dam si. S Mírou, když teda nejsem nasraná, ublížená, melancholická nebo nemam nějaký podobný pošahaný stavy. To se pak nehlídam.
Jeden koment mě zaujal, bylo to něco jako, že ti co pijou neví, co se svym životem. A v tomhle má u mě z části pravdu. Nevim, co se svym životem, který se jeden nádherně sere a druhej den je všechno v nejlepšim pořádku. Ale nemá to vůbec nic společnýho s chlastem. Když si ale dáte, tak nemyslíte na budoucnost, na to jak to všechno má bejt a jak to neni. Nevidim cestu ven. Nevim proč. Nesnažim se chápat. Nechci. Ale jestli mi něco neukáže kudy mam jít, tak fakt nevim jak skončim. Nikdo z kámošů tohle neřeší. A snažit se to někomu vysvětlit nemá cenu. Nezažil, nepochopil.
 


Komentáře

1 101% Cocotte | Web | 28. listopadu 2009 v 16:43 | Reagovat

Pěkně napsané... Já nechlastám, nepotřebuju to k životu. Ale je to hlavně proto, že mi to prostě nechutná. Spousta lidí mě bere za poseru, který se bojí napít, ale já nemám potřebu zamachrovat "Hele, já se umím napít a nevylezou mi přitom oči z důlku".. Myslím, že ve vyšším věku (počínaje občankou) už není divné, když se někdo napije, vlastně ožere jako prase (Nechci říct "Má na to věk", otázka je, kdy na to má věk z hlediska věku psychického, ale uznej sama - když dítě, co sotva opustilo plínkový stav, nevypadá dospěleji, ale spíš je to legrační...). Ale když je někomu dvanáct a chlastá, většinou jenom machruje... Moje "kamarádka" (Dejme tomu, že ta nenávist mezi mnou a ní je jakési přátelství) se poprve nějak "víc" opila v devíti letech a od té doby chlastá pořád a jenom proto, aby ukázala, že když je o hlavu menší, než já, neznamená to, že je větší dítě, než já. A tímhle způsobem ke chlastání přiměla dalších asi deset lidí, kteří neví, proč chlastají. A takový je můj názor na chlast - já nejim a nepiju, co mi nechutná. A chlast (Až na nějaké vyjímky) mi nechutná, takže ho nepiju...

2 LizzE | Web | 29. listopadu 2009 v 14:05 | Reagovat

No jo, taky se napiju, taky jsem to párkrát přehnala a proto teď už jedu jen ve vínu.
Nepřijde mi to jako důkaz slaboty, nebo tak. Prostě to někomu chutná a baví ho to.. a nekomu prostě ne. To je na každém :)

3 NE DOKONALÁ | Web | 29. listopadu 2009 v 15:10 | Reagovat

mno tak to ja prave taky neim jestli ho na druhou stranu nenavidim asi jo..ale co nadelas...

4 Angel | Web | 29. listopadu 2009 v 20:35 | Reagovat

promiň článek jsem nečetla, nemám teď moc času. jen chci odpovědět k tvému komentáři u mě na blogu.
psycholog - jo, taky si to uvědomuju. Vždycky mám takové období a pak se zpětně směju. Třeba teď :D
Ten kluk je kretén. A nezaslouží si mě (zní to namyšleně, ale máme si věřit, ne ? Tak si věřím. A k tomu je to pravda). Ale stejně ho chci, pořád. Měla bych na něj zapomenout, ale nejde to. I přes to málo, co jsme spolu zažili, to jsou tak silné zážitky, nebo spíš slova, rozhovory, co se staly, že se mi zaryly do mozku takovým způsobem, že je opravdu ještě dlouho nevymlátím. Bude mi to dlouho trvat, než se z tohohle dostanu .. Stojí ten kluk za to? Nestojí. Ale jak jsem psala... Asi ho miluju nebo něco takovýho. Táhne mě to k němu tak šíleně, jako nikdy předtím ani zčásti. Je to šílený, no..

5 Elinka | Web | 29. listopadu 2009 v 22:45 | Reagovat

Taky neodsuzuji alkohol :) Teda, mám u sebe jeden článek, co se týká alkoholu. Ale je to vlastně hlavně o zklamání nejbližší osoby - alkoholem. TAky jsem si sem tam dala, taky jsem se párkrát fakt opila. Teď jsem s tím zase trochu sekla, ale neříkám že na furt a ani sama to na furt nechci. Sem tam, jednou za nějakou dobu si myslim že to není nic strašnýho. Je to pobavení, zvednutí nálady a přidané téma na dalších několik dnů, někdy i týdnů. A u některých pípadů dokonce i ponaučení.
Život je barevný, tohle je ta tmavší barva života, ale i to se přeci počítá :)
...Chválim blog a články <3

6 R I X E Y | Web | 30. listopadu 2009 v 8:49 | Reagovat

Dost pěkně jsi to pojala i z druhé strany.. já sice přimykám k abstineci, nemám proč zatěžovat organizmus něcím, co mi ani nechutná :D Ale jeden čas u mě zvítězily cigarety. Zlomek času, ale jak říkáš - zakázaný ovoce chtuná (a čte se:D) nejlíp.

7 Rosalie | Web | 30. listopadu 2009 v 14:56 | Reagovat

já taky nepiju..neříkám, že nechápu lidi co pijou..jen nemám potřebu..
Jasně, ochutnala jsem to..a prostě nic, možná proto, že s tátou jsem jako malá chodila do hospody skoro každej víkend...Ne mě to prostě neláká...i když musím uznat, že pozorovat ty opilí lidi a v duchu se jim smát :)

8 zuzu | Web | 30. listopadu 2009 v 17:21 | Reagovat

Tak já abych se přiznala teda piju:D Ale ne, že bych byla nějaký alkoholik. Spíš příležitostně pijící člověk, ovšem za úplnou abstinenci se to nepovažuje, takže musím odpovídat kladně, že. xD
Myslím, že je to třeba fajn na nějaké party nebo kalbě... Trošku se odvázat. Někdy mi přijdou i roztomilí opilí kluci, ale zase s mírou, když se přede mě někdo vyblije, tak mi to roztomilé fakt nepřijde:D... naopak nemám ráda kouření a kapánek ho odsuzuji, ale ten alkohol, sic ne moc často, ale někdy si dám;)

9 Charlotta | Web | 30. listopadu 2009 v 18:12 | Reagovat

Já tu klidně přiznám, že piju. V poslední době víc, než bych měla.
Sex, Drugs & Rock 'n' Roll...Já si ten život vybrala. A je mi jedno co říkají ostatní. Já nemám potřebu někomu vykládat, jak jsem se opila a zkouřila. Já to nedělám proto, abych měla co vyprávět a tvářit se u toho důležitě....
..Takže. Souhlasím..

10 meen | 30. listopadu 2009 v 18:55 | Reagovat

ahoj, myslím, že si každej projde svým obdobím *opít se, kde se dá* (ať už je to v těch třinácti, nebo kdykoliv jindy), smutný je, když to pak trvá dýl (viz bylo mi 16 a problémy jako by nebyly. s každou decí, s každým lokem jich ubývalo. sakra jak mi bylo dobře. teď je mi čtyřicet. problémy jsou all around you. a na co si vzpomeneš?) každopádně tím člověk nic nevyřeší akorát si přivodí spoustu jinejch problémů. já prostě NEVIDÍM důvod, proč pít. takže..proč?

11 alfalfa | Web | 30. listopadu 2009 v 19:52 | Reagovat

Ja sa nerada hádam a teraz tu nechcem vyvolať niečo zlé, ale rada by som vedela jedno, prečo mladí ľudia pijú? Veď je to podľa mňa tak nechutné, myslím ten alkohol. Už lepšie sa mi zdá poriadne sa zhuliť, aspoň pri tom sa ti ten svet zdá neskutočne krásny. Ale keď sa opiješ, tak ti je tak akurát zle. A pýtala som s svojej kamarátky, či jej to chutí. Povedala, že ani nie, ale vždy sa opije. Tomu tiež nerozumiem, veď predsa ke´d to človeku nechutí, prečo to pije. Prečo si nedá radšej niečo lepšie a s mierou. Možno tomu naozaj nerozumiem, ale zdá sa mi byť dnešná mládežaž príliž skoro vyspelá. Mali by sme si zachovať toho svojho detstkého ducha a nie sa za každú cenu snažiť veľmi skoro podobať dospelým, na to budeme mať ešte hodne času, celý život. Prepáč keď som sa ža nejak dotkla, ale naozaj som sa musela vyjadriť, pretože tomu nerozumiem.

12 cundie | Web | 30. listopadu 2009 v 20:30 | Reagovat

souhlasim s tebou. psala jsem dlouhej komentář a nikde tu neni :D tak nevim. a už prostě jen souhlasim

13 Nana™ | Web | 1. prosince 2009 v 16:03 | Reagovat

Souhlas. Já se taky občas napiju a to ne proto že bych chtěla bejt cool ale hlavně se to nesmí přehánět...

14 Sušenka | Web | 1. prosince 2009 v 19:18 | Reagovat

Souhlasím s Tebou. Pro mě je alkohol vidina svobody. Kvůli tomu pocitu je schopný napít se skoro každý

15 modra-ponozka | Web | 2. prosince 2009 v 12:52 | Reagovat

Myslím, že názory se liší podle věku. Já jsem začala pít ve dvanácti letech a myslela jsem si, že alkohol je pro mě to nejdůležitější. O pár let později jsem našla něco jiného, než alkohol a tehdy to pro mě znamenalo to, co dřív alkohol. Dneska můžu hrdě prohlásit, že nepiju, nic neberu a nekouřím. Dneska pro mě to, co dřív alkohol a později jiné věci znamenalo, pro mě znamená moje dítě. Nikoho nesoudím. Sama jsem si toho zažila hodně... Ale to je můj názor. Umím se bavit i bez omamných látek. Ale to každý člověk, jen si do toho musí dospět:-).

16 Babsi † | Web | 2. prosince 2009 v 14:21 | Reagovat

Těch co pijou a hulej jen aby byli cool sou mraky... Já k tomu ještě "nedospěla". Spíš... neklesla.

17 Zvejkaczqa_~ | Web | 3. prosince 2009 v 19:14 | Reagovat

Každý má nějaké ty své.. závislosti, kterým se prostě vyhnout nedá, někdo pije, někdo fetuje, někdo hulí, někdo sexuje, někdo to a druhý támhleto. Taky hlavně nejde o to odsuzovat ty lidi, ale o to, abysme se my chovali tak, jak chceme, a né abychom se po někom opičili, a myseleli si, jak jsme strašně cool, když hulíme, protože hulí i soused. Svět je zlý, všichni to víme, a proto se s ním každý musíme nějak probojovat svým vlastním způsobem, a ostatní neodsuzovat, a nekroutit na nimi hlavou, prtoože ani my sami nejsme dokonalý..

18 snílek (semuj) | Web | 4. prosince 2009 v 15:51 | Reagovat

Myslím si, že je to každého věc. Ať se klidně někdo ožere do němoty. Já jsem se nikdy neožrala a taky to ani nemám zatím v úmyslu. Tohle mě vážně neláká. S tvým článkem můžu jen souhlasit.

19 Bobina | Web | 6. prosince 2009 v 15:10 | Reagovat

ty pocity co chlast přináší, neřešit budoucnost, ty kopance života, jednou nahoru a zase rychle dolů, aniž člověk pochápe proč... Popisuješ věrně, vidím, že máš zkušenost, chápu tě, plavala jsem v tom taky. Teď už nejsem psychicky tak slabá, abych jediné východisko viděla v lahvi vodky, ale kdo je jednou norek, je norkem pořád, i když třeba zrovna abstinuje.
Možná bych se taky na tu empatii a chápání měla vysrat. Není o co stát. Lidi stejně nepochopí, i když vám budou sebepřesvědčivěji tvrdit že jo a že mají stejný názor jak vy...
Tohle mě zaujalo, ten článek i ty, můžu se zeptat kolik je ti? ;)

20 modra-ponozka | Web | 9. prosince 2009 v 9:45 | Reagovat

Proboha, děcka (a to doslova děcka), někteří tady fakt strašně machrují, jak mají problém nebo měli problém s alkoholem nebo s drogami. Jsou to kecy, ale to asi víte i vy... Ale vsadím se, že ani jeden člověk, který pod článek napsal komentář s tím opravdu problém nemá. Kdo z vás se byl léčit ze závislosti a to jakékoliv??? Celým tím peklem léčby jsem si prošla, vy to nemůžete pochopit, dokud to nezažijete...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama